Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021

Τα σενάρια για παράταση σχολικού έτους και πανελλήνιες 2021

Το υπουργείο παιδείας, ψάχνει λύσεις για να μπορέσει να καλυφθεί η ύλη τόσο στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια αλλά και στους μαθητές που θα δώσουν φέτος πανελλήνιες 2021.

Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως μιλώντας στα ΝΕΑ, αναφέρθηκε τόσο στις πανελλαδικές όσο και στην παράταση του σχολικού έτους.

«Η πιθανότητα παράτασης της σχολικής χρονιάς εντός του Ιουνίου βρίσκεται μεταξύ των σεναρίων που εξετάζουμε. Η τηλεκπαίδευση προχωρά, ωστόσο είναι σαφές και ότι δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη διά ζώσης εκπαίδευση και ότι δεν μπορεί να αποτελέσει μακροπρόθεσμη λύση» τόνισε για να προσθέσει.

«Συνιστά λύση ανάγκης όταν για αντικειμενικούς λόγους δεν είναι εφικτή η διά ζώσης εκπαίδευση. Από τα επιδημιολογικά δεδομένα θα κριθούν σε μεγάλο βαθμό οι αποφάσεις μας, που θα ανακοινωθούν, όπως και πέρυσι, αργότερα μέσα στο σχολικό έτος, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και κατόπιν των εισηγήσεων των ειδικών».

Η κυρία Κεραμέως έκανε σαφές πως θα προχωρήσει σε όλες τις αναγκαίες λύσεις που θα απαιτηθούν. «Δεν θα διστάσουμε να προσαρμόσουμε οποιαδήποτε πτυχή της εκπαιδευτικής διαδικασίας χρειαστεί προς όφελος των μαθητών και των εκπαιδευτικών μας, είτε πρόκειται για τυχόν τροποποιήσεις στις προαγωγικές εξετάσεις είτε για την παράταση του έτους είτε για την περικοπή της ύλης – στην οποία, όσον αφορά τις Πανελλαδικές, έχουμε ήδη προβεί, προκειμένου να στηρίξουμε τους υποψηφίους μας που δοκιμάζονται διπλά εξαιτίας του κορονοϊού.

Πριν λίγες ημέρες, η υπουργός Παιδείας είχε αποκαλύψει ότι οι πανελλήνιες 2021 θα διεξαχθούν εντός του Ιουνίου ενώ στη συνέντευξή της στα ΝΕΑ προχώρησε ένα βήμα παραπάνω, υποστηρίζοντας ότι θα ξεκινήσουν πιθανότατα στις 15 Ιουνίου.

Όσον αφορά την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής – που αναφέρεται να φέρει ανατροπές σε χιλιάδες υποψηφίους των πανελλαδικών – τόνισε ότι προβλέπει ακαδημαϊκές προϋποθέσεις για την εισαγωγή των υποψηφίων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

«Οταν επιτρέπουμε να εισάγεται κάποιος με βαθμό 1/20 στο Πανεπιστήμιο, κοροϊδεύουμε πρώτα τον ίδιο τον φοιτητή γιατί οι πιθανότητες να φοιτήσει και να αποφοιτήσει είναι πολύ χαμηλές. Κοροϊδεύουμε, όμως, και τους άλλους φοιτητές που πάσχισαν να επιτύχουν υψηλότερες επιδόσεις για την εισαγωγή τους στο ίδιο τμήμα, αλλά και τον έλληνα φορολογούμενο που καταβάλλει φόρους για φοιτητές που πιθανότατα δεν θα αποφοιτήσουν.

Παρατηρείται στη χώρα μας το παράδοξο να έχουμε έναν από τους μεγαλύτερους αριθμούς εισακτέων στην Ευρωπαϊκή Ενωση και παράλληλα – με απόσταση – τον χαμηλότερο δείκτη αποφοίτησης. Κάθε χρονιά που περνάει με αυτό το σύστημα, αφήνουμε τμήμα μιας γενιάς να χαραμίζεται, γι’ αυτό και είναι σημαντικό η αλλαγή αυτή να εφαρμοστεί κανονικά από φέτος. Η κοινωνία απαιτεί λύση σε αυτή την παθογένεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πανελλήνιες 2022: Οι συντελεστές βαρύτητας που θα ισχύσουν

Δημοσιεύτηκαν οι Υπουργικές Αποφάσεις για τις Πανελλήνιες 2022 , με τις οποίες καθορίζονται οι συντελεστές βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζό...